~new shit!~

Friday, February 12, 2010

ooops. delete.

"imi pare rau"... cred k asta e cea mai des folosita fraza in entry-urile mele, sau mai bine zis era. din greseala, si imi pare rau (sau nu) le'am sters pe toate de pana azi. daca v'a placut ce scriam inainte, cred ca veti citi ce voi scrie in continuare fara a ma critica pentru alegerea facuta.

si chiar imi pare rau pentru taguri, erau chiar amuzante si pline de amintiri, am zambit cand le'am recitit si am vazut ce'am scris pe acolo...

deci... refresh este cuvantul de baza azi

6 comments:

Anonymous said...

GO FOR IT, DUDE!!!!! :D
Chiar ma gandeam cand mai ai de gand sa scrii pe blog. In alta ordine de idei, ai inceput sa fii mai punctual la scoala, sau am inceput eu sa intarzii si mai grosolan de atat?

Anonymous said...

inseamna ca nu ne sincronizam cu chiulitul. :))
eu am saptamana asta libera :X.

Anonymous said...

invatat o multime

Anonymous said...

NU MAI SCRII NIMIC????!!!!

liana said...

funny...

Masaj erotic Craiova said...

da, refresh..poate fi funny!